×

Autentificare

Am uitat parola

Inregistreaza-te

×

Registration

Informatii profil

Date logare

sau Autentificare

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Create, Click, Print

Testimoniale
Mihai Iliescu, Co-Founder - Sinaps Marketing

Colaboram cu Advice Media pentru diverse materiale si am constatat un raport pret-calitate foarte bun. Recomandam tuturor celor care doresc calitate, un pret bun si promptitudine.

Alina Diaconu -  AS Training & Coaching

Suntem multumiti de modul in care am colaborat in ultima perioada. Sunteti unul dintre furnizorii cu care ne-ar face placere sa colaboram mai mult in viitoarele noastre proiecte.

Maria Bilasevschi – Casa de Cultura “Mihail Ursachi” Iasi

O echipa de profesionisti care ne-a oferit atat consiliere, cat si multiple solutii de personalizare la preturi competitive. Vom colabora, cu siguranta, si pentru viitoarele proiecte.

Ionut Iacob

Am primit cartile de vizita si vreau doar sa va multumesc pentru rapiditate si calitatea lor. O sa revin oricand cu placere.

Laurentiu Ionici – Experience Source

Multumim frumos pentru intelegere si promptitudinea cu care ati realizat aceasta comanda. Ati dat dovada de profesionalism. O sa revenim ca si client al dumneavoastra.

Articole recente
Carti de vizita decupate sub orice forma
Atunci cand ne gandim la modul incredibil in care evolueaza totul de la o zi la alta, la schimbarile la care asistam, la societatea mereu dinamica si in schimbare din care facem parte, adaptabilitatea ...
Trei trucuri care va vor face brosurile irezistibile
Brosurile, unele dintre cele mai utilizate materiale de promovare, reprezinta, aproape de fiecare data, o provocare atat din punct de vedere grafic cat si tipografic. Deoarece sunt extrem de multe ti ...
Trei companii care ar trebui sa foloseasca calendarele personalizate
Oferirea de calendare personalizate la sfarsitul fiecarui an calendaristic este un mod foarte eficient de a face cunoscut numele si brand-ul firmei dumneavoastra in fata clientilor 365 de zile pe a ...

Printare date variabile

Oferim servicii de printare date variabile ce permit personalizarea cu date specifice prin inserierea de campuri alfanumerice sau coduri de bare.

 

PRINTAREA DE DATE VARIABILE sau Variable Data Printing este o forma de imprimare la cerere prin care diverse elemente grafice (texte, imagini, coduri etc.) pot fi modificate de la un exemplar la altul. La cerere, tipografia Advice Media ofera posibilitatea clientilor de a printa date variabile pe diverse documente fara a fi nevoie de oprirea sau incetinirea procesului de productie.

 

Informatiile sau elementele grafice care difera de la un exemplar la altul sunt extrase dintr-o baza de date sau dintr-un fisier extern. Un exemplu in acest sens sun scrisorile sau plicurile personalizate care utilizeaza aceleasi elemente grafice si text, numele persoanei si adresa destinatarului fiind elementele care difera.

 

Unde poate fi folosita printarea de date variable?

 

Exista mai multe contexte in care este recomandata printarea de date variabile, in special in actiunile de marketing direct si customer relashionship management. Printarea de date variabile este utila pentru realizarea unor materiale precum:

 

  • Plicuri personalizate
  • Bilete de acces evenimente
  • Taloane concurs
  • Legitimatii
  • Felicitari personalizate
  • Cupoane de reduceri
  • Invitatii nominale
  • Carduri de fidelitate
  • Cataloage de produse
  • Marketing direct
  • Customer relashionship management

 

De ce este utila printarea cu date variabile?

 

In contextul actual, fluxul de informatii care ajunge la consumator este din ce in ce mai mare, acesta fiind invadat, in special, de mesaje publicitare venite din partea diverselor companii care incearca sa-l promoveze astfel produsele sau serviciile oferite.

 

Intr-o astfel de societate, un material tipografic cu rol informativ isi pierde din valoarea mesajului diseminat printr-o adresare generica. Acest mod de abordare a comunicarii determina depersonalizarea mesajului.

 

Specialistii in marketing trebuie sa foloseasca instrumente de comunicare care sa permita personalizarea mesajelor trimise. Un mesaj personalizat cu numele clinetului sau cu alte informatii ale acestuia va conta mai mult decat o adresare formala, generica.

 

Pentru a comunica intr-o maniera personalizata si pentru a te adresa direct clientilor actuali sau celor potentiali, printarea cu date variabile este solutia optima care permite atingerea unor astfel de obiective.

 

 AVANTAJE PRINTARE DATE VARIABILE

 

  • Specifica printului digital
  • Eliminarea riscului de eroare umana
  • Inserierea de campuri alfanumerice
  • Inseriere de coduri de bare
  • Timpi scurti de productie
  • Instrument de fidelizare a clientilor
  • Caracter confidential