Personalizare date variabile
Oferim servicii de printare date variabile ce permit personalizarea cu date specifice prin inserierea de campuri alfanumerice sau coduri de bare.
PRINTAREA DE DATE VARIABILE sau Variable Data Printing este o forma de imprimare la cerere prin care diverse elemente grafice (texte, imagini, coduri etc.) pot fi modificate de la un exemplar la altul. La cerere, tipografia Advice Media ofera posibilitatea clientilor de a printa date variabile pe diverse documente fara a fi nevoie de oprirea sau incetinirea procesului de productie.
Informatiile sau elementele grafice care difera de la un exemplar la altul sunt extrase dintr-o baza de date sau dintr-un fisier extern. Un exemplu in acest sens sun scrisorile sau plicurile personalizate care utilizeaza aceleasi elemente grafice si text, numele persoanei si adresa destinatarului fiind elementele care difera.
Unde poate fi folosita printarea de date variable?
Exista mai multe contexte in care este recomandata printarea de date variabile, in special in actiunile de marketing direct si customer relashionship management. Printarea de date variabile este utila pentru realizarea unor materiale precum:
- Plicuri personalizate
- Bilete de acces evenimente
- Taloane concurs
- Legitimatii
- Felicitari personalizate
- Cupoane de reduceri
- Invitatii nominale
- Carduri de fidelitate
- Cataloage de produse
- Marketing direct
- Customer relashionship management
De ce este utila printarea cu date variabile?
In contextul actual, fluxul de informatii care ajunge la consumator este din ce in ce mai mare, acesta fiind invadat, in special, de mesaje publicitare venite din partea diverselor companii care incearca sa-l promoveze astfel produsele sau serviciile oferite.
Intr-o astfel de societate, un material tipografic cu rol informativ isi pierde din valoarea mesajului diseminat printr-o adresare generica. Acest mod de abordare a comunicarii determina depersonalizarea mesajului.
Specialistii in marketing trebuie sa foloseasca instrumente de comunicare care sa permita personalizarea mesajelor trimise. Un mesaj personalizat cu numele clinetului sau cu alte informatii ale acestuia va conta mai mult decat o adresare formala, generica.
Pentru a comunica intr-o maniera personalizata si pentru a te adresa direct clientilor actuali sau celor potentiali, printarea cu date variabile este solutia optima care permite atingerea unor astfel de obiective.
AVANTAJE PRINTARE DATE VARIABILE
- Specifica printului digital
- Eliminarea riscului de eroare umana
- Inserierea de campuri alfanumerice
- Inseriere de coduri de bare
- Timpi scurti de productie
- Instrument de fidelizare a clientilor
- Caracter confidential