Va promiteam in articolul anterior ca explicam procesul de stantare, perfor si plastifiere. Totusi, am mai adaugat la lista initiala termenul caserare. Stantare Stantarea este procesul prin care dam forma dorita unui produs. Astfel, daca vrem sa realizam o carte de vizita sub o forma speciala (rotunda, semicerc, triunghiulara etc) sau magneti publicitari sub diverse forme, vom avea nevoie de …
Termeni tipografie: faltuire, biguire, brosare
Atunci cand vorbesti cu un membru al echipei noastre, cu siguranta il vei auzi pronuntand tot felul de termeni ce necesita explicatii pentru a fi intelesi. Daca lucrezi intr-un departament de marketing, cu siguranta ai inceput sa te familiarizezi cu limbajul utilizat intr-o tipografie, insa, uneori, e bine sa ai o explicatie suplimentara pentru a nu exista probleme de comunicare. Primul …
advicemedia.ro intr-o noua versiune
Adaugarea unor noi produse in portofoliu si extinderea serviciilor de tipar ne-au determinat sa relansam versiunea site-ului advicemedia.ro. Cu un layout stilizat, noul site faciliteaza navigarea utilizatorilor si diseminarea informatiilor despre produsele tipografice pe care le realizam. Versiunea actuala a site-ului functioneaza sub forma unui magazin online, facilitand interactiunea cu clientii si procesul de plasare al comenzilor. Interfata prietenoasa si …
Lorem ipsum sau macheta standard a industriei tipografice
V-ati intrebat vreodata care este istoria celui mai utilizat text din industria tipografica? Cum a aparut si care e semnificatia acestor cuvinte? Am fost curiosi si am aflat cateva detalii interesante despre Lorem ipsum. Lorem ipsum are o istorie indelungata, utilizarea lui datand undeva in secolul al secolul al XVI-lea, la inceput fiind folosit numai in tipografii de catre culegatori. …
Postere minimaliste ce promoveaza stiinta
V-ati gandit vreodata ce are in comun stiinta cu advertising-ul? Un prim lucru la care ma gandesc ar fi faptul ca advertising-ul face stiinta mai atragatora V-ati intrebat vreodata ce au in comun stiinta si advertising-ul? Un prim lucru la care ma gandesc ar fi faptul ca advertising-ul poate face stiinta mai atragatoare. Cred ca la acest punct comun s-au …
Bloc notes-uri personalizate
In momentul in care vorbim despre materialele tipografice utilizate de o companie, atat in comunicarea interna (cu angajatii), cat si in cea externa (cu publicurile implicate) trebuie sa aducem in discutie si o serie de produse cu destinatie multipla, care nu trebuie sa lipseasca din niciun birou. Unul dintre cele mai vizibile, mai utilizate si mai apreciate materiale tipografice de …
Cine tipareste social media pe hartie?
Se spune despre ea ca-ti poate tipari social media pe hartie. Se zvoneste ca este una dintre cele mai fericite imprimante din lume pe care o poti purta oriunde cu tine, strecurandu-se cu usurinta intr-un rucsac sau chiar intr-o poseta. E mica, e construita sub forma unui cub si printeaza pe fasii inguste de hartie. A fost promovata ca imprimanta …
Carti de vizita din mobilier de birou
Cine-ar fi crezut ca mobilierul de birou poate fi transformat in carti de vizita? Andrew Byrom, cunoscutul designer grafic, s-a hotarat sa-si schimbe biroul, iar, odata cu aceasta decizie, i-a venit si ideea de a-l ”recicla” pe cel vechi. Transformarea biroului s-a produs in cateva ore de munca, insa rezultatul, o serie de carti de vizita originale, spunem noi ca …
Luna februarie in nuante de rosu
In ultimii ani, traditia zilei de 14 februarie a fost imprumutata din ce in ce mai mult de romani in detrimentul zilei de 24 februarie, cand ar trebui sa sarbatorim autohtonul Dragobete. Din acest motiv, luna februarie e inconjurata de nuante de rosu. Schimbarile sunt vizibile atat in mediul online, cat si in cel offline. In acesta perioada, comunicarea si …
Cele mai populare fonturi din 2012
Unul dintre pasii importanti in realizarea identitatii vizuale este alegerea unui tip de font. Chiar daca vorbim de o publicatie offline sau de una online, de macheta unor afise, a unui flyer sau a unei carti de vizita, fontul este elementul grafic care are un rol important in transmiterea mesajului. Totusi, cum procedam cand avem la indemana mii de fonturi …