Trei companii care ar trebui sa foloseasca calendarele personalizate

Untitled-5Oferirea de calendare personalizate la sfarsitul fiecarui an calendaristic este un mod foarte eficient de a face cunoscut numele si brand-ul firmei dumneavoastra in fata clientilor 365 de zile pe an. Calendarele personalizate sunt apreciate si folosite de catre majoritatea celor care le primesc datorita utilitatii lor.

In functie de specificatiile clinetilor, pot fi realizate calendare de perete, calendare de birou sau calendare de buzunar.

Orice companie poate beneficia de imprimarea si distribuirea de astfel de calendare, insa exista cel putin trei domenii in care companiile ar trebui sa realizeze si sa ofere in cadrul cadourilor corporate si calendare personalizate.

Asupra acestora ne vom axa in randurile ce urmeaza, enumerand si motivele ce ne-au determinat sa consideram ca astfel de materiale personalizate sunt importante in strategia lor de comunicare.

1. Companiile de asigurari

Toata lumea are nevoie de asigurare, fie ca este vorba de motive personale sau profesionale. Avem nevoie de asigurare pentru a conduce autovehicule, pentru a opera afaceri, pentru a proteja case si a bunuri, precum si pentru a ramane sanatosi. Ca atare, societatile de asigurari ar putea sa includa in strategia lor de promovare si calendare personalizate. O companie ce-si desfasoara activitatea in acest domeniu poate realiza calendare de buzunar pentru potentialii clienti si calendare de perete sau de birou pentru clientii actuali.

2. Firmele din domeniul medical

Ca si in cazul asigurarii, toata lumea va apela la servicii medicale. Un cabinet medical sau un spital privat ar putea realiza astfel de materiale tipografice. Spre exemplu, un spital privat ar putea oferi publicului intern, pe langa agende si pixuri personalizate cu logo-ul sau, si calendare de birou. Calendarele de perete, in acest caz, pot fi oferite furnizorilor si celorlalti parteneri de afaceri. Mai mult, astfel de materiale nu ar trebui sa lipseasca de pe peretii centrului medical sau spitalului.

3. Agentiile de advertiging

Daca lucrati intr-o agentie de advertising, cu siguranta ca la sfarsitul fiecarui an ati realizat propria grafica pentru calendarele de perete. Acest moment ofera oportunitatea de a comunica intr-un mod cat mai creativ si de a multumi clientilor care v-au fost alaturi pe parcursul anului ce tocmai s-a incheiat. Mai mult,  puteti realiza si calendare de buzunar ce pot fi oferite studentilor din facultatile de marketing, comunicare sau design, cu scopul de a va intari notorietatea si, de ce nu, de a putea sa selectati in viitor absolventi pentru programele de internship.