Traim, de cativa ani, in era Web 2.0., era blog-urilor, a retelelor sociale si a wikis, era inteligentei colective. Intr-un astfel de context digitalizat, corporatia Domtar a vrut sa promoveze hartia si sa atraga atentia asupra rolului ei prin campania „PAPERbecause”.
Chiar daca in ultimii ani s-a tot vorbit de renuntarea la clasicele materialele tipografice tiparite pe hartie, totusi, in continuare, comunicarea offline este facilitata de utilizarea de carti de vizita, mape de prezentare, flyere sau alte materiale de genul acesta.
Cea mai mare companie producatoare de hartie din America de Nord si a doua la nivel mondial, Domtar, a incercat sa sublinieze, printr-o campanie de advertising, rolul pe care hartia il are in vietile noastre. Campania include o serie de printr-uri si spot-uri care evidentiaza importanta vitala pe care hartia o are in diverse contexte.
Campania „PAPERbecause” a avut loc anul trecut, iar, de la lansarea sa pana in prezent, mai multe companii din domeniul tipografiei au sustinut acest proiect. Astfel, o parte din elementele campaniei au fost integrate si promovate pe propriile site-uri.
Mai jos, am selectat o parte din mesajele campaniei.