Promovare prin flyere sau fluturasi publicitari

flyere tipografieFlyerele sau fluturasii publicitari sunt acele materiale tipografice care permit promovarea cu usurinta a unui produs, serviciu sau eveniment social.

Utilizate, de cele mai multe ori, in cadrul actiunilor de sampling, flyerele trebuie sa respecte cateva conditii pentru a garanta o expunere cat mai ridicata in randul potentialilor clienti, transformand astfel o simpla coala de hartie intr-un puternic instrument de marketing.

Specificatii tehnice flyere

In oferta tipografiei noastre sunt incluse flyere printate in policromie, de diverse formate (A6, A5, 1/3 din A4), pe o singura fata sau fata/verso, pe hartie mata sau lucioasa, din gamele Colotech sau Mondi. Taierea se face cu ghilotine electronice programabile, iar pentru un aspect si mai atragator puteti opta pentru serviciul conex de plastifiere.

Recomandari fluturasi publicitari

Pentru ca flyerele sa reflecte profesionalismul afacerii pe care o reprezentati, va recomandam respectarea urmatoarelor sfaturi:

1. Stabiliti ce doriti sa transmiteti.  Ideal ar fi ca mesajul sa fie coerent si sa reflecte scopul dumneavoastra. Folositi un logo pentru a putea fi reamintit cat mai usor.

2. Utilizati culori indraznete, intense atunci cand realizati grafica flyer-ului; acestea pot fi observate de la distanta si trezesc imediat interesul cititorului. O fotografie a produsului sau serviciului de o calitate ridicata va sprijini descrierea scrisa, oferindu-i si o mai mare credibilitate.

3. Redati ceea ce vreti sa transmiteti in cuvinte concise, titluri scurte, care sa capteze privirea. Daca promovati un produs, asigurati-va ca mesajul este clar si, in acelasi timp, redactat intr-un mod atractiv, original, si chiar amuzant.

4. Asigurati-va ca ceea ce vreti sa transmiteti este usor de inteles, doar punctati beneficiile produsului sau serviciului oferit, nu faceti descrieri detaliate ce ar putea duce la pierderea interesului cititorului. Delimitati informatiile prin chenare, plasati datele de contact intr-un colt separat, introduceti imagini exemplificative.

5. Recititi textul inainte de a-l trimite spre printare. Inevitabil se pot strecura mici greseli de tehnoredactare ce pot fi remediate usor, dar care nedepistate pot crea o imagine negativa in afacerii pe care o reprezentati.

6. Nu incarcati design-ul cu imagini, culori, logo-uri, diferite fonturi, nu abuzati de majuscule, deoarece toate acestea creaza o imagine neprofesionista si grabita.

7. Alegeti formatul potrivit in functie de cantitatea de informatie pe care doriti sa o transmiteti. Daca utilizati mai multe imagini, atunci optati pentru o varianta care sa permita includerea cu usurinta a tuturor informatiilor.

8. Daca desfasurati o campanie de vanzari sau oferiti un serviciu cu discount, puteti folosi flyer-ul ca un mod de a monitoriza activitatea de marketing prin oferirea unui bonus celui care il pastreaza si il prezinta atunci cand vine sa beneficieze de promotia sau  serviciul oferit.

9. Daca aveti un buget limitat si nu va permiteti sa distribuiti flyere in toate locatiile dorite, alegeti locurile in care potentialii beneficiari lucreaza sau isi fac cumparaturile. Daca promovati un serviciu turistic, puteti lasa flyere la Centrul de Informare Turistica, daca doriti sa vindeti un produs, puteti distribui flyere in centrele comerciale, daca promovati un eveniment social alegeti institutiile de invatamant, cultura, corporatiile s.a.m.d.

10. Tineti cont de cerintele tipografiei atunci cand trimiteti flyer-ul spre printare. Tipografia Advice Media va recomanda sa utilizati imagini care sa aiba o rezolutie de minim 300 dpi, bleed de 2-3 mm, iar textul sa fie convertit la curbe.