8 pasi simpli in design-ul unei brosuri

model brosuraBrosurile sunt instrumente de marketing eficiente si apreciate de catre clienti cu ajutorul carora puteti promova produsele sau serviciile companiei dumneavostra. Un set de brosuri sau cataloage realizate intr-un mod profesionist, atat din punct de vedere al gaficii, cat si al tiparului, impresioneaza si atrag atentia asupra produselor sau serviciilor pe care le oferiti. De cele mai multe ori, astfel de materiale tipografice sunt utilizate in comunicarea interna, fiind oferite la targuri, expozitii, in actiunile de sampling sau cele de direct marketing.

In cele ce urmeaza va vom oferi cateva sugestii de care ar trebui sa tineti cont atunci cand incepeti sa creati o brosura.

1. Imaginile sunt punctul central al brosurii, cele care sustin descrierile si care reprezinta produsele sau serviciile oferite. Imaginile trebuie sa fie reprezentative pentru informatiile oferite prin intermediul brosurii. Dupa ce ati gasit imaginile potrivite, verificati daca acestea au cel putin 300 dpi; in cazul in care rezolutia este mai mica, atunci imaginile apar pixelate sau incetosate, ceea ce impiedica obtinerea unui print de calitate.

2. Fiti creativi. Pentru a crea o brosura care sa va individualizeze, studiati inainte oferta concurentei. Dupa ce gasiti elementul care va diferentiaza, asigurati-va ca datele de contact sunt redate corect, ca ati introdus o harta a sediului dumneavostra si ca textul descriptiv a fost tehnoredactat fara greseli. Pentru un plus de originalitate, alegeti un font care sa reprezinte compania si care sa fie in armonie cu toata grafica brosurii. In acest sens, puteti fie achizitiona un font, fie folosi unul dintre numeroasele fonturi oferite gratuit pe internet.

3. Alegeti o coperta cu un aspect deosebit care sa poata fi observata usor si care sa starneasca interesul publicului tinta. Coperta este de departe acel aspect al brosurii care-l face pe client interesat sa o deschida. In ceea ce priveste tiparul, Adice Media printeaza brosuri a caror coperta este din carton cu gramajul cuprins intre  250 si 300 gr/mp, lucios sau mat. Hartia de la interior are o grosime cuprinsa intre 90 si 130 gr/mp, putand fi lucioasa sau mata. Pe langa aspectul profesionist dat de calitatea hartiei, puteti alege plastifierea mata sau luciosa sau lacuirea selectiva a unor elemnete grafice de pe coperta.

4. Alegeti dimensiunea paginii cat mai adecvat cu putinta. Nesetarea dimensiunii dorite in timpul editarii este o eroare destul de des intalnita, dar aceasta poate fi indreptata usor din meniul programului de grafica. Advice Media printeaza in mod obisnuit brosuri A4 (210 x 297 mm) sau A5 (149 x 210 mm), dar la cerere se pot realiza si alte formate. In alegerea formatului tineti cont de cantitatea de informatii pe care vreti sa o transmiteti si de modul in care se va face distributia brosurii.

5. Atunci cand alegeti tipografia care sa va printeze brosura, tineti cont si de metodele de legare si de utilajele folosite. Calitatea serviciilor de finisare oferite de tipografia Advice Media este garantata de utilajele profesioniste pe care le utilizam si de atentia penru detalii a angajatilor nostri. In functie de numarul de pagini si de aspectul dorit, puteti alege legarea prin capsare, brosare sau spirala metalica. Brosarea este recomandata si poate fi realizata doar daca brosura are un numar suficient de mare de pagini.

6. Nu uitati de bleed. Acesta trebuie sa fie de 2-3 mm si este o marja de siguranta care asigura ca produsul final va fi conform cerintelor dumneavoastra.

7. Convertiti textul la curbe.

8. Utilizati modelul de culoare CMYK.

Va dorim multa inspiratie, iar pentru orice detalii cu privire la oferta noastra de materiale tipografice, accesati rubrica de Contact si lasati-ne un mesaj.

brosura turism

interior brosura turism