Plic: creativitate si instrument de marketing direct

plicSub toate formele, marimile si culorile, intalnim plicurile peste tot si atat de des incat nu ne mai intrebam cand si unde au aparut. Totusi, daca ar fi sa privim in urma, vom vedea ca plicul a inceput sa fie folosit cu aproximativ 3500 de ani inaintea erei noastre, in Orientul Mijlociu, sub forma unei sfere de lut in care erau impachetate diferite insemnari financiare folosite in tranzactiile private.

Plicurile din hartie au fost concepute in China, locul unde a fost inventata si hartia in secolul II i.e.n., fiind folosite pentru a depozita bani sau cadouri. Totusi, inventatorul dispozitivului de creat plicuri a fost Francis H. Richards, cel care a conceput utilajul Richards Envelope Machine, o masinarie cu ajutorul caruia se fac plicurile pentru scrisori si care poate printa, impacheta, lipi si numara 80.000 de plicuri pe zi.

Daca pana atunci plicurile hand-made erau folosite atat in scopuri personale, cat si in afaceri, incepand cu productia pe scara larga, acestea au devenit si importante instrumente de promovare fiind utilizate cu succes in campaniile de marketing direct. In prezent, companiile folosesc astfel de produse pentru trimiterea corespondentei.

Orice plic trimis de catre o companie spre publicul extern trebuie sa fie personalizat atat cu datele de contact ale acesteia, cat si cu logo-ul si slogan-ul firmei. Un serviciu conex pe care-l puteti utiliza in momentul in care realizati grafica pentru un plic personalizat este printarea de date variabile. Optand pentru aceasta facilitate, puteti tipari informatii sau elemente grafice diferite de la un exemplar la altul. In cazul plicurilor, numele destinatarului si adresa acestuia vor fi diferite de la un plic la altul, restul elementelor grafice nefiind modificate.

Tipografia Advice Media realizeaza plicuri personalizate de diverse formate:

  • DL (110 x 220 mm)
  • C6 (114 x 162 mm)
  • C5 (162 x 229 mm)
  • C4 (229 x 324 mm)

dimensiune plic

Plic DL

Plicul DL are dimeniunea 110 x 220 mm. Intr-un astfel de plic pot fi puse coli A4, impaturite in doua. Personalizarea se face in policromie sau alb-negru. Pentru imprimarea de nume si adrese diferite se poate opta pentru serviciul de imprimare date variabile.

Plic C6

Dimensiunea plicului C6 este 114 x 162 mm. Intr-un plic C6 incap coli A4 impaturite in 4. Plicurile C6 din oferta tipografiei Advice Media sunt realizate din hartie offset alba, de 90 – 100 gr/mp si sunt fara fereastra. Calitatea impecabila a imprimarii, imprimarea de date variabile (adresa si numele destinatarului direct pe plic) si livrarea direct la sediul clientului ne recomanda ca un important furnizor de astfel de materiale tipografice.

Plic C5

Intr-un plic C5 al carui format este de 162 x 229 mm incap coli A4 impaturite o singura data. Un astfel de plic poate fi imprimat cu datele destinatarului si cele ale expeditorului, iar suplimentar, clientii pot opta pentru printarea variabila (nume si adrese diferite pe fiecare plic in parte).

Plic C4

Formatul unui plic C4, 229 x 324 mm, permite ca intr-un astfel de suport sa fie puse coli A4 neimpaturite. Utilizat in corespondenta business, plicul C4 va fi personalizat in policromie sau alb-negru.

Oferim o mare varietate de formate din care puteti alege si asiguram printarea de date variabile la un tiraj de minim de 200 de bucati. Pretul per bucata difera in functie de formatul ales, scazand proportional cu cresterea cantitatii comandate.

Comments 1

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *