Serviciul de personalizare plicuri

Untitled-4Plicurile pot aduce un plus de valoare corespondentei business daca sunt tiparite intr-un mod cat mai profesionist. Realizarea unor plicuri personalizate trebuie sa fie in concordanta cu foile cu antet si trebuie sa motiveze posibilii clienti sa deschida si sa citeasca materialele pe care acesta le contine. Folosite in campaniile de marketing direct, plicurile inscriptionate cu datele companiei trebuie sa arate intr-un mod cat mai profesionist.

Felul in care se imprima plicurile influenteaza destinatarul sa le deschida sau sa treaca peste acest tip de corespondenta. Plicurile inscriptionate sunt la fel de importante ca materialele de comunicare interna de aceea o calitate ridicata a tiparirii si alegerea unui mesaj atractiv si concis pot garanta succesul campaniei de marketing direct.

In continuarea articolului va vom prezenta cateva caracteristici specifice plicurilor inscriptionate de care trebui sa tineti cont atunci cand alegeti sa folositi un astfel de produs.

Dimensiunea plicului

Plicurile trebuie sa fie alese astfel incat diemnsiunea lor standard sa corespunda cu cea a materialelor din interior. Dimensiunile standard ale plicurilor inscriptionate sunt DL (110 x 220 mm)C6 (114 x 162 mm)C5 (162 x 229 mm) si C4 (229 x 324 mm).

Imprimarea de date variabile

Serviciul de imprimare date variabile permite personalizarea fiecarui plic cu numele si adresa destinatarului. Optarea pentru un astfel de serviciu conex eficientizeaza comunicarea cu publicul tinta, iar plicurile astfel imprimate dau dovada de profesionalism.

Plicurile au lipire siliconica si sunt fara fereastra

Plicurile oferite de tipografia Advice Media sunt fara fereastra si au lipire siliconica. Printarea cu datele oferite de beneficiar se realizeaza doar pe spatele plicului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *