Noi tendinte in Print

Untitled-4Aparitia televiziunii nu a dus la moartea radioului. Dezvoltarea noilor mijloace de comunicare in masa nu au determinat, cel putin nu inca, disparitia cartilor in format tiparit sau a altor materiale tiparite pe suport de hartie. Totusi, in acest context, tiparul trebuie sa se reinventeze permanent, iar fiecare material tiparit trebuie sa dea dovada de originalitate si creativitate.

Marile companii producatoare de utilaje tipografice isi diversifica permanent gama de produse oferite tipografiilor, incercand astfel sa tina pasul cu schimbarile produse in ceea ce priveste noile modalitati de comunicare.

Acelasi ritm il mentin si agentiile de advertising care incearca sa fie extrem de creative atunci cand vine vorba de design grafic.

In acest context, agentia de advertising Cubicle Ninjas evidentiaza cateva dintre cele mai recente tendinte in print ce au marcat anul 2014. In continuarea articolului, va vom prezenta cateva dintre aceste trend-uri care au marcat lumea tipografica

1) Tehnica Type-Only utilizata in design este una dintre tendintele anului acesta. Daca am gasit fontul potrivit, un mesaj puternic poate sa apara simplu, fara alte elemente grafice.

Untitled-4

2) Layout-urile Image-Only sunt o alta tendinta a anului 2014, avand putin text sau chiar deloc acestea sunt foarte atractive in print, deoarece imaginile nu se pierd in spatele cuvintelor.

Untitled-4

3) Full-Page Typographic “Lock-Ups” est o alta tendinta apreciata a anului 2014. Datorita faptului ca aceasta metoda este o modalitate foarte buna de a organiza un type si de a-i da un aspect curat si usor de citit.

Untitled-4


4)  Metoda de “Double Exposure” este o tendinta de print edgy care ofera proiectelor de imprimare un simt dramatic, fiind potrivita pentru copertile de reviste sau carti.

Untitled-4

Pe langa aceste trend-uri in materie de print si design, exista si o serie de strategii care au fost prea des utilizate si la care specialistii ne recomanda sa renuntam. Printre acestea se numara:

1) Codurile QR sunt unele dintre strategiile la care ar trebui sa renuntam. Problema cea mai mare a QR Codurilor este aceea ca de cele mai multe ori nu sunt folosite corect. Nu putine sunt datile cand am regasit astfel de coduri chiar pe outdoor-uri sau pe materiale publicitare care nu erau accesibile pentru a fi scanate.

Untitled-4

2) Drop Shadows este o alta tendinta despre care designerii spun ca nu mai este in trend si ar trebui sa renuntam sa o mai folosim.

Untitled-4

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *