7 etichete de bere creative si neconventionale

design etichete bereFiindca inca mai sunt peste 30 de grade afara si multi dintre noi asteapta weekend-ul pentru relaxare, va propunem sa va delectati privirile cu cateva dintre cele mai interesante etichete de pe sticlele de bere din intreaga lume.

Trei designeri talentati din Islanda au creat cele mai deosebite etichete pentru sticlele de bere din ultimii ani. In timp ce lucrau la un proiect pentru facultate au realizat 10 etichete diferite pentru compania producatoare de bere Thorsteinn, urmand ca fiecare dintre machetele create sa fie folosite timp de un an.

Ne place maniera minimalista in care a fost realizat design-ul, diversitatea imaginilor, dar si faptul ca o companie de bere a devenit o platforma deschisa pentru incurajarea artistilor talentati.

RedHook este o companie producatoare de bere din Statele Unite ale Americii. Fara a avea o istorie prea indepartata pentru a-si construi campania de promovare pe traditie si origini, RedHook s-a axat in principal pe castigarea clientilor pe baza imaginii si design-ului sticlei. Desi consumatorii chestionati afirmau ca nu este una dintre cele mai bune beri, dupa datele raportate de companie se pare ca ambalajul ar fi principalul factor care ajuta la vanzarea produsului.

eticheta bere red

Inspirata de personajele Timon si Pumbaa din Cartea Junglei, designer-ul Shea Stewart a dat nastere lui „Hummm” – o pasare colibri si lui „Hammer” – un rechin ciocan. Cele doua personaje „au intrat” in industria producatoare de bere si fabrica  impreuna un astfel de produs. Povestea aceasta este spusa si prin eticheta ce a fost creata pentru berea “Hummm N’ Hammer Hefeweizen”, produs sezonier, fabricat doar pe timpul verii, in stoc limitat, in Carolina de Nord.

eticheta-bere

O bere de inspiratie belgiana, dar creata tot in State, in Florida, este „Lectio Divina” (sau „Lectura Divina”) produsa de Saint Somewhere. Ceea ce atrage de la prima vedere este eticheta care se distinge din punct de vedere estetic prin imaginea idilica ce duce cu ideea la visare, lectura, relaxare, imbinand imaginea romantica cu un font asemanator scrisului din secolul al XIX-lea cu care este descris conceptul berii pe eticheta din spate. In mod cert, compania si-a fidelizat consumatorii care aleg atat o bere, cat si o mica opera de arta in acelasi pachet.

eticheta bere creativa

O bere fabricata in Danemarca, „Påskeæg”, produsa de compania Thisted Bryghus, se remarca prin eleganta si simplitatea etichetei, care nu are nevoie sa impresioneze printr-un design elaborat pentru a vinde produsul. Ajuta si faptul ca aceasta companie produce bere de peste 100 de ani, astfel incat castigarea pietii nu mai este o prioritate, atentia concentrandu-se pe transmiterea unor valori precum claritate si seriozitate.

eticheta autocolanta bere

Inspirata de copertile cartilor de science fiction, dar si de copertile cd-urilor de muzica experimentala, eticheta berii „Obovoid” produsa de Boulder Beer Company din Colorado atrage de la prima vedere prin design-ul neobisnuit si ideea originala din spatele conceptului. Cu siguranta, doar pe baza acestei etichete compania si-a diversificat publicul tinta, in special prin targetarea tinerilor si nostalgicilor.

obovoid-eticheta-bere

Incheiem seria etichetelor deosebite cu cea a unei beri produsa in Marea Britanie de catre compania  New England. Eticheta berii „668 Neighbour Of The Beast” atrage prin imaginea amuzanta, jocul de cuvinte sipritual cu trimitere la Iron Maiden si prin design-ul obisnuit benzilor desenate si nu etichetelor de bere.  Mesajul publicitar, “Good fences make good neighbors . . . unless you live next door to Satan. Then you may need something more than a fence to accept that your neighbor is the Prince of Darkness; like our “668,” asigura atragerea unui public consumator original si inteligent deschis noului si abordarii amuzante.

new-england-eticheta

Sursa foto