Less is more sau carti de vizita minimaliste

Cartile de vizita sunt un instrument important ce tin de imaginea companiei. Din acest motiv trebuie sa acordam o atentie deosebita tuturor informatiilor ce apar pe acest tip de materiale tipografice.

Uneori, din dorinta de a transmite cat mai multe detalii despre compania pe o reprezenta, clientii au tendinta de a realiza carti de vizita extrem de incarcate din punct de vedere vizual. Totusi, de cele mai multe ori, informatiile oferite pot fi reduse doar la cateva esentiale, cartea de vizita pastrandu-si astfel aspectul profesionist si minimalist.

Mai jos, am cautat cateva astfel de modele care speram sa va inspire in momentul in care concepeti design-ul unei carti de vizita.

Prima carte de vizita pe care am ales-o ii apartine unei companii ce-si desfasoara activitatea in domeniul constructiilor.

carti de vizita constructor

Cel de-al doilea model minimalist vine din zona design-ului grafic.

carti de vizita minimaliste

Modelul al treilea este utilizat de compania Heterobrain si, la fel ca celelalte prezentate pana acum, impresioneaza prin simplitate. Dupa cum se poate observa, este un model fata/verso.

heterobrain carte de vizita

Spre deosebire de modelele de mai sus, urmatorul are un detaliu in plus: colturile rotunjite.

sweetbeaker carti de vizita

Ultimul model de carti de vizita ii apartine companiei Financial Risck Group.

financial risk carti de vizita

Speram ca modelele prezentate pana acum sa va inspire in momentul in care doriti sa concepeti design-ul unei carti de vizita.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *