Ce carti de vizita au oamenii din online?

Cu toate ca, in prezent, majoritatea informatiilor despre noi sunt la un click distanta, fie pe o retea sociala business, de tipul LinkedIn, fie pe hi5, retea destul de populara la noi, materialele clasice care aveau rolul de a disemina aceste informatii, ma refer aici, la cartile de vizita, sunt utilizate in continuare fiindca avem nevoie de ele in cadrul intalnirilor fata in fata.

Chiar daca-ti desfasori o mare parte a activitatii in mediul online, pe propriul blog, este important sa-ti realizati propriile carti de vizita, de care vei avea nevoie in cadrul diverselor intalniri. Modelul de carti de vizita pentru care optezi trebuie sa contina informatii atat despre blog, cat si despre retelele sociale pe care esti activ.

In curand, in sectiunea modele carti de vizita, vom introduce o noua categorie, cea a cartilor de vizita destinate bloggerilor. Totusi, pana ce concepem si lansam aceste modele, am aruncat o privire la bloggerii din afara tarii si la modul in care acestia si-au conceput cartile de vizita.

Acest articol deschide seria unor mai multe posturi pe aceasta tema, din dorinta de a gasi resurse ce va pot inspira si de a vedea cum putem utiliza eficient cartea de vizita, fiindca ea ne reprezinta de fiecare data cand o utilizam. Astazi, va prezint cateva modele de carti de vizita, diferite de cele obisnuite, fiindca acestea apartin oamenilor din online.

Matthew Charles Mullenweg sau Matt Mullenweg este unul dintre cei mai tineri si cei mai influenti oameni din online, fiind fondatorul platformei WordPress. La doar 27 de ani, Matt se poate lauda cu multe realizari si face acest lucru chiar prin cartea sa de vizita. Dupa cum vedeti mai jos (primul model este cartea de vizita pe care o utiliza in 2007), Matt are o carte de vizita simpla, dar care atrage atentia prin partea de copy.

matt_carti de vizita

Am mentionat ca aceasta era cartea sa de vizita din 2007, fiindca acum nu mai este „cel mai popular Matt” din Google, iar urmarea pasilor mentionati pe cartea de vizita nu te mai conduce spre site-ul acestuia. Totusi, in 2007, Matt nu oferea pe cartea de vizita decat numarul de telefon si cateva indicii cu ajutorul carora gaseai mai multe informatii despre el pe Google.

In prezent, design-ul cartii de vizita a fondatorului platformei WordPress este mai profesionist si nu mai are la baza ideea din 2007.

carti de vizita matt

carti de vizita matt verso

Cel de-al doilea model de carti de vizita, care se bazeaza tot pe cautarile din Google, apartine angajatilor companiei Itive.net, companie ce-si desfasoara activitatea in mediul online, oferind consultanta clientilor in acest domeniu.

carti de vizita itive

Speram ca aceste modele de carti de vizita sa va inspire si sa va ajute sa va diferentiati si printr-un astfel de material. Dupa realizarea design-ului urmeaza printarea modelului, iar aici intervin o serie de aspecte asupra carora trebuie sa va decideti: dimensiunea cartilor de vizita, cartonul folosit (simplu sau special, mat sau lucios), grosimea cartonului cartii de vizita, plastifierea mata sau lucioasa a acestor materiale etc.

Pentru a impresiona si a atrage atentia trebuie sa dai dovada de creativitate in ceea ce priveste toate aspectele mentionate mai sus, fiindca, dupa cum Rob Curedale spunea: „Design is creativity with strategy”.

Sursa foto flickr si ma.tt