Una dintre cele mai bune modalitati de a face fata pe o piata de business competitiva este diferentierea. Te poti diferentia prin produsele si serviciile furnizate, dar si prin modul de prezentare si promovare a acestora. Poti gandi in termenii de diferentiere chiar si in momentul in care-ti concepi materialele tipografice. Afacerea trebuie prezentata intr-o maniera cat mai profesionista, iar unul dintre primele elemente cu care stakeholderii intra in contact sunt cartile de vizita.
Intr-o lume moderna, iti poti diferentia materialele tipografice adoptand un stil retro sau vintage, insa aceste decizii trebuie luate in functie de specificul companiei. Totusi, am gasit o serie de modele de carti de vizita retro si vintage ce sunt folosite de companii si de freelanceri din domenii diferite.
Adam Blair este cel ce a creat urmatorul model de carti de vizita. Cartile de vizita au fost concepute pentru un make-up artist si sunt caracterizate de folosirea armonioasa a unor elemente retro si vintage.
Cel de-al doilea model de carti de vizita vintage a fost realizat de agentiaZion.
Urmatoarele carti de vizita pot fi folosite cu succes de persoane sau companii din domeniul fashion.
Daca va plac ultimele doua modele de carti de vizita, sa stiti ca le puteti tiliza daca achizitionati template-ul acestora de pe site-ul GraphicRiver.
In speranta ca modelele de mai sus v-au inspirat, va recomand, in finalul articolului, link-ul spre un tutorial cu ajutorul caruia puteti sa realizati, in Photoshop, modelul urmator: