Carti de vizita creative

Acest post face parte din seria noastra de articole care speram sa va inspire in crearea unor materiale tipografice creative.

In prim planul articolului de astazi stau o serie de carti de vizita, ce apartin agentiei de advertinsing Ogilvy din Dubai. Cartile de vizita au fost concepute in cadrul proiectului Recession business cards, proiect ce a reprezentat solutia urmatoarei provocari:

quote_signWith growing economic concerns and shrinking marketing budgets, we needed to tell clients and prospective clients that in spite – indeed because of the recession, we are more relevant to them now than ever.What we needed was a simple, cheap and effective way to do this.

Solutia gasita a fost crearea unor modele de carti de vizita de dimensiuni reduse, care aveau un dublu avantaj: atrageau atentia prin mesajele oferite pe spatele cartilor de vizita si, in acelasi timp, prin folosirea lor se economisea cu 78% mai putina hartie. Proiectul s-a derulat in 2009 si a constat in 10 tipuri de carti de vizita diferite, ce transmiteau urmatoarele mesaje:

quote_signSaving on paper, not on creativity.
Big ideas can fit in small wallets.

quote_signSize does matter.When it comes to ideas!
Big ideas also available in small!

quote_signReduse, reuse, recycle.
Big ideas can do wonders.

quote_signSmaller in size. Bigger in impact.
Ideas make things bigger.

carti de vizita ogilvy 01carti de vizita ogilvy 02carti de vizita ogilvy 03carti de vizita ogilvy 04

Sursa