Calendare imprimate ca vehicul de marketing

Untitled-4Imprimarea unui calendar de birou este una dintre cele mai utilizate strategii de promovare a companiei, in special in perioada sarbatorilor de iarna. Un astfel de material tipografic personalizat poate fi transformat intr-un adevarat instrument de marketing. Principalele caracteristici pe care un calendar de birou trebuie sa le aiba sunt enumerate mai jos:

Relevanta: Temele calendarului dumneavoastra ar trebui sa releve imaginile pe care clientii dumneavoastra doresc sa le afisati. Imaginile vor fi in concordanta cu specificul firmei pe care o reprezentati. Puteti folosi imagini reprezentative pentru domeniul in care activati sau imagini cu propriile produse sau chiar angajati.

Angajamentul vizual unic: Design-ul calendarului ar trebui sa contina pe langa imagini relavante si elementele identitatii vizuale. In functie de formatul calendarului ales, acestea pot sa apara doar pe coperta sau pe fiecare pagina in parte.

Imprimarea de calitate: Fiind un material utilizat pe parcursul unui intreg an calendaristic, calendarul de birou trebuie sa arate impecabil atat din punct de vedere grafic, cat si tipografic. Printarea acestuia trebuie sa fie de calitate, iar elementele ce tin de finisare sa indeplineasca specificatiile clinetului.

Branding: Asigurati-va ca elementele identitatii vizuale sunt vizibile fie pe coperta, fie pe fiecare pagina a calendarului.

Marketingul direct: Stabiliti-va inca de la inceput care sunt persoanele fizice sau juridice ce vor primi calendarele. Ganditi-va daca aceste materiele tipografice vor face parte din cadourile corporate sau vor fi oferite separat publicului tinta.

Pe site-ul nostru, puteti comanda online calendare de perete, calendare de birou sau calendare de buzunar. Punem la dispozitia clientilor nostri o serie de modele gratuite ce pot fi personalizate cu logo-ul companiei sau datele de contact.

Mai jos aveti cateva motive pentru a imprima calendare de birou, de perete sau de buzunar.

Marketing ieftin: Calendarele implica o investitie redusa. Un singur calendar poate genera mii de vizualizari de la fiecare client pe an.

Adauga valoare: Spre deosebire de multe alte materiale de marketing, calendare sunt utile; astfel, acestea adauga valoare pentru clientii dumneavoastra.

Diferentierea companie: Puteti profita de design-ul unui calendar si a unei fotografii pentru a va diferentia. Un calendar unic este remarcat si este usor de memorat.

Promovarea de noi produse, servicii, site-uri si aplicatii: Puteti promova alte canale de marketing, produse si servicii.

Comercializare continua: Includeti un formular de comanda sau un URL aproape de sfarsitul calendarului dumneavoastra, astfel incat clientii pot comanda un nou calendar in fiecare an.