5 Motive pentru care Print Marketingul nu va muri niciodata

1660In ciuda prevalentei marketingului digital, print marketingul ramane cel mai eficient mod de a ajunge la o baza de clienti vizata si de a-i motiva sa raspunda.

Unii au anuntat marketingul digital ca fiind elementul ce va duce la moartea print-ului. Cu toate acestea, mai degraba decat o condamnare a print marketingului, marketingul digital a creat de fapt o oportunitate pentru companii de a profita de print marketing in moduri noi.

In continuare va vom prezenta o lista cu 5 motive pentru care print marketingul nu va muri niciodata.

1. Print marketingul este puternic

Niciun alt canal de marketing nu e la fel de puternic ca print marketingul care poate livra piese personalizate, materiale tiparite care au greutate si se simt bine in mainile clientilor. Produsele realizate de o tipografie, de la afise si pana la brosuri, felicitari, cataloage sunt aproape imposibil de ignorat.

2. Print marketingul este versatil si economic

Afisele, pliantele, autocolantele si flyerele pot fi plasate aproape oriunde: la intersectiile aglomerate, pe pereti si ferestre, in locuri publice, pe pardoseli si trotuare, pe vehicule, oriunde vrei ca afacerea ta sa fie observata. Marketingul digital, nu pot face asta, si chiar daca ar fi putut, ar costa mult mai mult decat cateva astfel de materiale tipografice.

3. Print marketingul profita de oportunitatile digitale

Print-ul nu a ignorat oportunitatile marketingului digital, dimpotriva l-a incorporat si a devenit un vehicul pentru a conduce trafic in site-uri si a folosit codurile QR pentru a promova descarcarea de aplicatii. Mai degraba decat sa concureze cu marketingul digital, print marketingul s-a folosit de el si a gasit cai de a profita de acesta.

4. Piata print-ului este preferata de catre clienti

In continuare, piata print-ului ocupa prima pozitie in toul preferintelor clientilor, materialele tipografice fiind necesare oricarei companii, indiferent de domeniul ei de activitate.

5. Tinerii iubesc de marketing de imprimare

Dupa cum am aratat mai inainte, marketingul digital nu este uciderea print marketingului ci este eliberarea marketing-ului de imprimare. Print marketing-ul nu mai este impovarat cu a fi singura sursa de informare pentru consumatori, asa ca este liber pentru a explora noi cai creative si a ajunge la clientii foarte bine directionati, cand, unde si cum doresc. De aceea, print marketingul nu va muri niciodata ci va gasi permanent noi modalitati de a-si reinventa produsele.

Sursa: psprint.com