5 idei de realizare a pliantelor

PlianteImprimarea de pliante este un mod puternic si economic pentru a promova produsele si serviciile dumneavoastra. Cele mai eficiente pliante au un design care atrage atentia clientilor asupra firmei sau a brand-ului dumneavoastra. Cand imprimati pliante in scopuri de marketing, combinati-le cu un design ce capteaza atentia. Pentru inspiratia dumneavoastra, aici sunt cinci idei care ne-au atras atentia si care pot fi folosite in realizarea graficii pliantelor.

1. Faceti-le distractive si interactive
Faceti ca pliantul dumneavoastra sa fie distractiv si interactiv pentru a incuraja clientii sa fie de acord cu ceea ce transmite brand-ul. Acest aspect poate fi realizat atat prin partea de copy, cat si prin elementele grafice. O imbinare armonioasa a celor doua ducand la rezultate atractive care disemineaza eficient mesajul.

2. Folositi Coduri QR
O modalitate foarte buna de a obtine vizitatori pentru site-ul dumneavoastra, pentru aplicatiile mobile sau pur si simplu pentru a promova activitatea din mediul online este aceea de a introduce un cod QR in design-ul pliantului. Aceasta strategie permite, intr-o oarecare masura, si masurarea impactului pe care pliantele le-au avut in randul publicului tinta. In acelasi timp, codurile de tip QR reprezinta o legatura intre mediul offline si cel online. Codul QR trebuie sa fie lizibil si, cel mai important, sa conduca spre pagini relevante ale site-ului pe care-l promovati.

3. Pliantul trebuie sa fie relevant
Relevanta este o modalitate foarte buna de a atrage atentia publicului tinta. Informatiile oferite trebuie sa fie, in primul rand, lizibile si, in al doilea rand, relevante,astfel incat destinatarul mesajului sa perceapa cu usurinta informatia diseminata.

4. Captati atentia folosind forme Die-cut
Die-cut-urile sunt instrumente puternice de proiectare si imprimare ce fac pliantele mai atractive si ajuta la generarea interesului pentru mesajul dumneavostra. Un pliant astfel conceput impresioneaza prin partea grafica, atrage atentia asupra mesajului transmis si poate fi pastrat mai mult timp de cei carora le este oferit.

5. Utilizati cupoanele cu reduceri sau diverse oferte
Cupoanele pot fi stimulente puternice pentru a genera interes clientilor, dar trebuie sa faceti clientii sa le observe in primul rand. Conceperea unui pliant cu un cupon inclus poate fi o strategie utilizata cu scopul de a evalua impactul pe care mesajul transmis l-a avut asupra publicului tinta.

Acestea sunt doar cateve idei pe care le puteti lua in calcul atunci cand doriti realizarea unor astfel de materiale tipografice. Nu uitati, un design simplu, cu mesaje relevante denota profesionalism si determina lizibilitate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *