Zilele acestea, am gasit o campanie extrem de creativa ce implica pe de o parte copii, iar pe de alta parte cartile de vizita.
Chiar daca, majoritatea dintre noi ne-am facut primele carti de vizita o data cu gasirea unui loc de munca, aceasta nu trebuie sa fie o regula.
Campania pe care vrem sa o descriem pleaca de la urmatoarea idee: in Brazilia, doar 5% din populatie vorbeste limba engleza.
In acest contex, Red Ballon, o scoala in limba engleza pentru copiii din Brazilia, a demarat o campania prin care a vrut sa sublinieze importanta limbii engleze in viitor.
La inceputul campaniei, fiecarui copil i s-a adresat urmatoarea intrebare: Ce vrei sa te faci cand o sa fii mare? Pe baza raspunsurilor, fiecare copil a primit cate o carte de vizita. Morala acestei actiuni: fiecare vis incepe cu limba engleza.
Daca vreti sa va aduceti aminte de copilarie si de visele care au devenit mai mult sai mai putin realitate, am selectat o serie de carti de vizita ale copiilor de la Red Ballon.
Mai multe informatii despre campania desfasurata in brazilia, de catre agentia Ogilvy, puteti afla accesand acest link.