×

Autentificare

Am uitat parola

Inregistreaza-te

×

Registration

Informatii profil

Date logare

sau Autentificare

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Brosuri

Transport gratuit advicemedia
Transport gratuit pentru comenzi mai mari de 200 lei
Informatii advicemedia
Calculator de pret

Current option price: 0

0,95 lei
Cantitate:
Calculeaza
Timp orientativ livrare 3-4 zile
Incarca fisier
PRET (lei)
Unitar/buc
0,95 lei

Disponibilitate: In stoc

TOTAL
 
PRETURI (lei/buc)Informatii extra bulina
Cantitate 25 +50 +100 +200 +300+
1 fata 0,90 lei0,75 lei0,65 lei0,60 lei0,55 lei
Cod produs: ADV1000
Format standard : A4 (210 x 297 mm) si A5 (149 x 210 mm)
Gramaje hartie : Interior 130g mat/lucios si Coperta gramaj 250-350g mat/lucios
Fisiere acceptate : .cdr (Corel) , .ai (Illustrator), .psd (Photoshop), .eps , .pdf , .jpg
Mod prindere: Capsare, brosare tip carte sau spira metalica
Optionale : Se poate realiza plastifiere lucioasa sau lacuire selectiva

Livrare gratuita prin curier rapid

Advice Media livreaza materiale tipografice si obiecte promotionale pe tot teritoriul Romaniei, prin firma de curierat Fan Courier. Transportul este gratuit in localitatile din aria de acoperire a firmei de curierat, pentru comenzi a caror valoare este mai mare de 200 lei + TVA. Mai multe detalii referitoare la transport pot fi gasite in pagina Despre livrare.

 

Plata materiale tipografice si obiecte promotionale

Dupa achizitie aveti la dispozitie doua modalitati prin care puteti achita produselor comandate. Astfel, puteti alege intre plata la livrare (plata ramburs) sau achitarea produselor prin O.P.  Plata prin ordin de plata se va face in baza unei facturi proforme emise de compania noastra in urma comfirmarii comenzii. Sectiunea Despre plata ofera mai multe informatii cu privire la plata produselor achizitionate.

Dorim sa ne asiguram ca produsele comandate de pe www.advicemedia.ro ajung in perfecta stare la clientii nostri. In acest sens folosim cutii de carton care corespund greutatii si formei continutului. Modalitatile de ambalare folosite au rolul de a proteja continutul astfel incat acesta sa nu poata fi deteriorat.

Pentru protectie si utilitate, cartile de vizita realizate la noi sunt ambalate in cutii personalizate sau nepersonalizate (albe simple), in functie de cerintele clientilor. Cutiile sunt concepute pentru transportul, dar si pentru pastrarea cartilor de vizita. Pentru o protective ridicata, acestea sunt puse in folie de plastic cu bule de aer.

Mapele de prezentare sunt puse in cutii speciale de carton care corespund formei acestora si permit o buna protectie.

Sistemele de afisaj de tip roll-up sunt ambulate intr-un sac textil ce permite transportarea cu usurinta a acestora.

Canile personalizate sunt livrate in cutii kraft albe nepersonalizate.

Orice fisier grafic primit de la client trebuie sa respecte urmatoarele cerinte generale:


1. Fisiere acceptate: Corel (.cdr), Illustrator (.ai), Photoshop (.psd), .tiff, .jpeg, .pdf
2. Grafica in Corel sau Illustrator se trimite cu fonturile convertite la curbe
3. Utilizarea bleed-ului: 2 - 3 mm
4. Formatul de culoare utilizat: CMYK
5. Rezolutia imaginilor trebuie sa fie minimum 300 dpi
6. Daca se opteaza pentru lacuirea selectiva, trebuie trimis separat un fisier vectorial cu elementul grafic ce urmeaza a fi lacuit selectiv


In cazul cartilor de vizita transparente, pe langa cerintele mentionate mai sus, trebuie sa se tina cont si de urmatoarele specificatii:


1. Tinand cont de suportul utilizat (plastic transparent) recomandam utilizarea unor elemente grafice minimaliste, renuntarea la background-ul de tip fonta plina sau imagine.
2. Cartile de vizita transparente nu pot fi printate fata-verso. Imprimarea se realizeaza pe o singura fata.
3. Elementele grafice si textul care urmeaza sa apara albe pe folia transparenta trebuie puse sub forma a 3% Cyan.
4. Elementele grafice si textul care in grafica sunt puse cu alb vor fi transparente la tipar.

Descriere produs

Unele dintre cele mai utilizate materiale tipografice sunt cataloagele sau brosurile al caror principal scop este promovarea produselor si serviciilor unei companii. Utilizate in comunicarea externa, in cadrul targurilor sau expozitiilor, a intalnirilor cu stakeholderii, cataloagele trebuie sa atraga atentia prin partea grafica, calitatea print-ului si a finisarii.


Rasfoind un catalog de prezentare, potentialii clienti pot vedea toata gama de produse, de servicii, precum si preturile acestora. In functie de informatiile oferite printr-un astfel de material, brosurile pot fi schimbate lunar sau, dimpotriva, daca nu s-au produs modificari asupra produselor si a preturilor pot fi utilizate o perioada mai indelungata.


Daca respecta cateva principii atat in ceea ce priveste print-ul, cat si partea grafica, brosurile si cataloagele se pot transforma in instrumente eficiente de marketing şi comunicare.

 

La Advice Media tiparim brosuri sau cataloage in policromie sau alb-negru. Specificatiile tehnice sunt cele care influenteaza preturile brosurilor. In primul rand, tirajul cataloagelor influenteaza pretul, numarul paginilor, formatul in care urmeaza sa fie tiparite si serviciile conexe pentru care optati.

 

Preturile pot fi calculate direct pe site-ul nostru, prin intermediul calculatorului din aceasta pagina.  Preturile din calculator pot fi calculate pentru brosuri A4 si brosuri A5. Raportandu-ne la specificatiile clientilor putem tipari brosuri si sub alte formate. Pentru realizarea unor brosuri care sa se diferentieze cu usurinta de cele ale concurentei, recomandam apelarea la servicii conexe precum plastifierea copertii sau lacuirea selectiva a unor elemente grafice. Realizam brosuri si cataloagele legate prin arc metalic, capsate sau brosate.

 

Informatiile din brosura trebuie sa fie concepute pentru potentialii clienti.

 

Coperta sau prima pagina a cataloagelor este unul dintre cele mai importante elemente, modul in care ea este conceputa influentand daca brosura va fi deschisa sau nu. Partea grafica trebuie sa fie atractiva, sa starneasca dorinta de informare si curiozitatea clientilor.


Design-ul unui catalog trebuie sa fie diferit de cel al unui simplu flyer, sa contina mai multe informatii si mai multe pagini. Toate acestea trebuie structurate logic, astfel incat sa fie parcurse cu usurinta.

×

Oferta personalizata

* Camp Obligatoriu